08.06.2014

Når brev virkelig overrasker

Etter å ha vært noen dager i USA (som helt klart betyr at jeg kommer til å reise tilbake igjen, som igjen åpner for flere muligheter til å besøke brevvennene mine), kom jeg hjem til en liten overraskelse i posten. T har en stund snakket om at han skulle sende meg noe annet enn bare et brev, og nå har det da altså blitt sendt.



Etter å ha skrevet brev med folk i den "frie" verden i snart fem år, føler jeg at jeg kan si at dette ikke er noe du vil oppleve å få fra den type brevvenner særlig ofte - med mindre de er stortegnere. Så det å plutselig finne disse tegningene i en konvolutt (Jokertegningen er nesten A4-størrelse, og begge er kopier av bilder jeg har sendt)... det gjorde meg i grunn ganske målløs. Jeg bruker vanligvis ikke å vise mye fra brevene mine til mange, men akkurat dette måtte jeg ta med meg på stua og vise mamma. Helt klart en flott overraskelse jeg satte utrolig stor pris på! Det fins så mye talent bak murene...

Monika

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar